Belinda som behandler

Belinda er uddannet healer, hypnoterapeut samt metakognitiv stresscoach. Hun har stiftet “Den Ny Tids Healerskole", som er en RAB godkendt healeruddannelse (2016-2024).

Siden 2009 har hun haft sin klinik og har gennem årene hjulpet tusindvis af klienter med både psykiske udfordringer, fysiske skavanker og alvorlige livstruende diagnoser. Dit første møde med Belinda består af en opklarende første samtale, hvor I får en dialog omkring dine udfordringer.

Det er ikke altid hvad du mærker at der er galt, men hvad du har været udsat for, som der skal arbejdes med.

Belinda kombinerer i sin behandling både healing, hypnoterapi og den metakognitive terapi, alt efter hvilke udfordringer der skal arbejdes med. Hun har et holistisk menneskesyn, med hvilket hun forstår at krop, sind og ånd har en direkte påvirkning på hinanden. Med sit holistiske menneskesyn søger Belinda at finde årsagen til din smerte og/eller sygdom, da det ikke altid er selve smerten/sygdommen i sig selv, der er det egentlige problem, men en afledt konsekvens heraf.

Fysiske sygdomme kan skyldes oversete barndomstraumer.

Når Belinda arbejder med kroppens hukommelse, gør hun det ved at kombinere hypnoterapien med healing, hvor formålet her er at forløse både bevidste og ubevidste chok og traumer. Under hypnose-forløbet vil du som klient være vågen og undgår derfor oplevelsen af kontroltab.

Er udfordringerne psykiske som for eksempel stress, angst og depression, vil Belinda hjælpe dig gennem det metakognitive, hvor du som klient får redskaber og opgaver med hjem.

Din behandling hos Belinda vil altid være præget af et trygt og tillidsfuldt rum, hvor der er plads til hele dig.

Læs tidligere klienters oplevelse med Belinda´s healinger: Udtalelser

Bestil tid

Belindas CV

Certificeret Metakognitiv stresscoach: Psykoterapeuterne.com

Psykologi 50 timer: Innowell

Anatomi 100 timer: At Work

Sygdomslære 100 timer: At Work

Klinikdrift 10 timer: At Work

Fysiologi 100 timer: At Work

Making Your Mind Matter med dr. Joe Dispenza.

Biology of Belief med cellebiolog Bruce Lipton
The Wisdom of Trauma med Dr. Gabor Maté